Salgsbetingelser

Information:

GamingGadgets blev grundlagt i 2015 af Larry og Sebastian Söder med visionen om at lave en butik, hvor du ønsker at shoppe.

Vores mål er at gøre dem, der vælger at købe fra os, så tilfredse som muligt. Alt, vi gør, er baseret på dette simple koncept, og vi håber, at du vil bemærke det!

GamingGadgets er ejet og drevet af Accencea AB, organisationsnummer: 556984-2210

GamingGadgets afsender normalt bestilte varer indenfor 24 timer, hvis produktet er på lager og købet foretages før kl. 14 CET (CEST om sommeren). I nogle tilfælde kan produktet dog først blive afsendt efter op til 3 hverdage.

Produkter, der er på lager hos vores leverandør i stedet for vores varehus, tager længere tid om at blive leveret. For varer, der ikke er på lager hos vores leverandør eller i vores varehus, kan leveringstiden variere betydeligt.

Fragtprisen inkluderer håndteringsomkostninger samt gebyrer til indpakning og porto. Der tages særlige hensyn for at beskytte skrøbelige produkter.

Æskerne har de korrekte dimensioner, og dit produkt er godt beskyttet.



Kundeservice:

For at kontakte GamingGadgets kundeservice, anbefaler vi, at du bruger vores formular. Du kan finde denne under Vores kundeservice. Men du kan også kontakte os via e-mail: support@gaminggadgets.se, og via telefon.

E-mail adresse:
support@gaminggadgets.se

Telefontider:
Mandag - fredag 10:00 - 16:00 CET (CEST om sommeren)

Telefonnummer:
0300-43 03 90

Købsinformation:
Alle priser er inklusiv moms. GamingGadgets forbeholder sig rettighederne til prisændringer, udsolgte produkter og faktuelle fejl på vores sider eller i vores annoncering. GamingGadgets forbeholder sig rettighederne til at vores produktbilleder ikke altid matcher produktet. Hvis du ikke modtager en ordrebekræftelse efter dit køb, så kontakt venligst vores kundeservice for at få bekræftet, at din ordre er modtaget.
Levering & betalingsmetoder:
GamingGadgets gør brug af et fast leveringsgebyr. Dette betyder, at uanset om du køber én eller femten gadgets, er prisen for levering den samme.

• For uafhentede pakker vil du blive opkrævet 150 DKK.
• For uafhentede dør-til-dør levering eller PEX-forsendelser vil du blive opkrævet 450 DKK.
• For uafhentede palleforsendelser vil du blive opkrævet 1000 DKK.

Produktgaranti:

Produkter fra GamingGadget har en 1-årig fabriksgaranti medmindre andet er angivet. Brugte produkter, demo-produkter og tilbudsvarer har en 24-måneders garanti. Garantien betyder, at vi vil erstatte eller reparere et beskadiget produkt indenfor 1 år (24 måneder for brugte produkter) efter køb, hvis produkter ikke er blevet skadet gennem forkert håndtering. I tilfælde af hardware og forbrugerelektronik gælder producentens garanti. GamingGadget giver ikke yderligere garantier andre end den, som producenten har specificeret.
Hvis du vil returnere et defekt produkt, så kontakt kundeservice via vores formular. GamingGadgets betaler for returleveringen ved at sende en forudbetalt etiket til forsendelse. GamingGadgets tilbagebetaler ikke leveringsomkostninger for enhver anden type levering. Hvis dit produkt ankommer i en skadet tilstand, skal det reklameres indenfor 7 dage.

Fortrydelsesret:
Som forbruger (individ) har du 14 dages fortrydelsesret, efter du har modtaget en vare, som vi har leveret til dig. Produktet skal returneres indenfor 14 dage, efter du har kontaktet GamingGadgets, hvis du vil benytte dig af din fortrydelsesret. Fortrydelsesretten er reguleret i Distance and Doorstep Sales Act (2005:59) omkring køb udenfor sælgers forretningslokaler. Ifølge denne lov gælder fortrydelsesretten ikke hvis, blandt andet:

• En service og konkurrence er blevet startet med forbrugerens samtykke under tilbagetrækningsperioden.
• En vare der, i kraft af sin natur, ikke kan returneres eller hurtigt forringes.
• Varen er en forseglet lyd- eller biledoptagelse (f.eks. en DVD-film) eller et forseglet videospil, og seglet er blevet brudt.
• Seglet på et hygiejneprodukt er blevet brudt. For eksempel, hovedtelefoner der sidder i øret og elektriske barbermaskiner.

Hvis produktet, som du har returneret, er blevet håndteret mere end nødvendigt for at bestemme dets karakteristika og funktion, forbeholder GamingGadgets rettigheden til at tilbagekøbe produktet for et økonomisk fradrag, der stemmer overens med produktets kvalitet. På grund af dette anbefaler vi altid at returnere produktet komplet i dets originale indpakning, i ubrugt tilstand og, hvis muligt, med nulstillet software.

Rettigheden til returnering gælder ikke for virksomheder, og kun hvis varen er i nærmest uændret tilstand.
Dette betyder, at det skal være muligt at sælge det som nyt til en anden kunde, uden at kunden bemærker nogen tegn på brug af varen. Du er ansvarlig for at betale for leveringsgebyret ved påkaldelse af fortrydelsesretten. For at undgå komplikationer, når du ønsker at gøre brug af fortrydelsesretten, så kontakt kundeservice, før du sender produktet retur.
Bemærk at større forsendelser skal returneres som dør-til-dør forsendelser.

Ved brug af fortrydelsesretten:

• Kontakt GamingGadgets kundeservice indenfor 14 dage efter modtagelse af ordren eller den del af ordren, som du ønsker at udøve din fortrydelsesret på.
• Returner produktet så hurtigt som muligt efter at have kontaktet os, så kontrakten afsluttes.
Helst i original indpakning. Anden overpakning er også acceptabelt, så længe der ikke er risiko for, at produktet bliver beskadiget under transport.
• Vedhæft kontooplysninger for refundering. Refundering foretages indenfor 14 dage fra den dag, vi har modtaget produktet.

Vores returadresse er:

GamingGadgets Sweden AB
Energigatan 4
434 37 Kungsbacka
Sverige

• Vi anbefaler, at du returnerer produktet i den mest komplette og ubeskadigede version som muligt for at undgå mulige fradrag.

GamingGadgets forbeholder sig rettighederne til at ændre prisen på manglende dele, hvis det returnerede produkt ikke er intakt, alternativt hvis produktet viser sig at være defekt og har brug for yderligere fejlfinding. Prisen på denne interne fejlfinding er 200 DKK. GamingGadgets indløser ikke kontakter ved levering. Uafhentede pakker anses ikke for at være brug af fortrydelsesretten.
Juridisk garanti:
Som kunde har du en 3-årig juridisk garanti. For at bruge din garanti skal du rapportere problemet indenfor en rimelig tidsramme, efter du har opdaget problemet. Du skal også være i stand til at bevise dit køb, når du gør brug af din garanti, vi anbefaler at vedhæfte en kvittering eller leveringsnotits.

GamingGadgets forbeholder sig rettigheden til at teste tilsendte produkter.
Hvis der er et problem med produktet, som ikke er dækket af garantien eller af den juridiske garanti, eller hvis produktet er i fejlfri tilstand, bliver kunden opkrævet 200 DKK. for GamingGadgets afprøvning. Gebyret kan være anseeligt højere, hvis produktet undersøges af et certificeret servicefirma. For at undgå unødvendige returneringer af produktet, henviser vi til producentens eller agentens kundeservicenummer.

I tilfælde af en tvist, følger GamingGadgets ARNs anbefalinger.

Pixelfejl på TFT skærme og lignende produkter:
TFT-skærme (skærme til stationære computer og bærbare med TFT-skærme) er præcisionsprodukter, der består af et stort antal pixels. Desværre er dette også svagheden ved TFT-skærme. For at holde prisen på skærmene rimelige, har procenterne udviklet en pixel-politik, som betyder, at man må acceptere, at der lejlighedsvis er skærme med en defekt eller ødelagt pixel. En skærm erstattes ikke medmindre antallet af defekte pixels overskrider producentens begræsning.

Uafhentede pakker:
Pakker, som ikke bliver hentet, bliver opkrævet et servicegebyr på 450 DKK. for dør-til-dør leveringer og 150 DKK. for andre pakker.

Annullering af ordre:
Du kan annullere din ordre så længe, at produktet ikke er blevet pakket. Hvis du vil annullere din ordre, så er det nemmest at gøre det på vores hjemmeside. Den nemmeste måde er at bruge denne formular.

Du kan også annullere din ordre ved at sende en e-mail til support@gaminggadgets.dk og specificere hvilken ordre, du vil annullere samt oplyse dit ordrenummer. For at gøre det nemmere for kundeservice, så skriv “Annullering af ordre” i emnefeltet. Du vil altid få et svar, hvis din annullering af ordren bliver accepteret. Hvis du ikke får et svar, så kontakt kundeservice på telefon: +46300-43 03 90 .

For annullering af forudbestillinger, skal de annulleres mindst 3 dage før lancering, i tilfælde af at GamingGadgets generelt sender spillet tidligt, så det senest ankommer på lanceringsdagen.

I tilfælde af mulige forsinkelser af forsendelsen, kan du annullere din ordre, hvis du ikke accepterer den anslåede tid for leveringen.

Prisen vil blive refunderet indenfor maksimalt 20 dage, typisk indenfor 2-5 hverdage.

Aldersbegrænsning:
Hvis du er yngre end 18 år, skal din juridiske værge godkende ordren.

Privatlivspolitik:
Du kan læse vores privatlivspolitik her.

Force Majeure:
I tilfælde af krig, naturkatastrofer, industrielle handlinger, regeringsbeslutninger, manglende leverancer fra leverandører, omkostningsstigende situationer, og andre sammenlignelige hændelser udenfor vores kontrol, som ikke med rimelighed kunne forudses og påvirker indgående aftaler og forpligtelser fra GamingGadgets side, som gør GamingGadgets ude af stand til at holde deres aftaler og forpligtelse, vil dette udgøre grundlaget for at GamingGadget bliver fritaget fra deres forpligtelser til at opfylde nævnte aftaler.

PriceRunner Købsgaranti:

Dit køb hos os er helt gratis omfattet af PriceRunner Købsgaranti. Det sikrer dig op til 50.000 kroner, hvis noget skulle gå galt i forbindelse med dit køb. For at være omfattet af Købsgarantien, skal du blot være registreret medlem på PriceRunner.

Du kan stadig få dit køb sikret gennem Købsgarantien, selvom du ikke allerede er medlem på PriceRunner og har besøgt os via dem - du skal blot registrere dit køb inden for 60 minutter. At blive medlem hos PriceRunner koster intet og tager kun et par minutter! Få PriceRunner Købsgaranti i dag

Med PriceRunner Købsgaranti får du erstatning i tilfælde af defekt vare, hvis levering af varen udebliver, hvis en vare mangler ved levering eller hvis varen er forkert eller fejlbehæftet. For at Købsgarantien skal gælde, er det nødvendigt at bestillingen er adresseret til dig personligt.

Erstatning betales kun for anskaffelsesomkostninger, fragtudgifter og den direkte økonomiske skade, du som kunde har lidt. Ingen økonomisk kompensation gives for andre direkte eller indirekte omkostninger, værditab eller udeblevne indtægter.

For de endelige vilkår og oversigt over kategorier, der ikke er omfattet af garantien, besøg PriceRunner.

Forbrugere skal kunne føle sig trygge, når de handler online - det er formålet med Købsgarantien. På PriceRunners hjemmeside vises de udvalgte butikker, der indgår i garantien, med Købsgaranti-symbolet ud for deres navn. Vi er glade for at være en af de udvalgte butikker!

Vidste du, at PriceRunner er Danmarks førende tjeneste til produkt- og prissammenligninger, og at de hver måned hjælper mere end 1 million danskere med at sammenligne produkter? Sådan har det været siden 2000. Tjenesten er uafhængig og lader ikke butikker påvirke den information, du ser og nyder glæde af.