Hvorfor vi startede

For et par år siden, prøvede jeg at sende en klage omkring et headset jeg havde købt, og efter at have forklaret det same problem til fem forskellige mennesker, fik jeg endelig lov til at sende produktet ind til reparation. Jeg printede en kvittering, en returformular og alle de andre documenter jeg var blevet bedt om at sende ind med produktet til servicecenteret.

Efter en uge eller to fik jeg mit headset tilbage, men til min overraskelse fandt jeg ud af at servicecenteret ikke havde repareret noget fordi der ikke var blevet specificeret noget varenummer (bortset fra på både kvitteringen og produktets indpakning).

Da jeg prøvede at forklare det nye problem til kundeservice, blev jeg igen mødt med manglende forståelse, så jeg gav op og besluttede mig bittert for at automatisk kundeservice og forsinkelse af svar var gået for vidt.

Siden dengang har vi prøvet at skabe en venlig atmosfære, hvor du kan tale til rigtige mennesker der bekymrer sig om din ordre, omkring butikken, og omkring rent faktisk at løse problemet, uden at tænke på hvorvidt kundeservice-statistikker “ser godt ud” hos ledelsen.

Vi hos GamingGadgets

Sebastian Söder

Sebastian
Indkøbschef
sebastian@gaminggadgets.se

Larry Söder

Larry
Økonomichef

Lukas Söder

Lukas
Chef for kundeservice og IT
lukas@gaminggadgets.se

Filip Söder

Filip
Marketingschef

Vi er her

Vi har ingen fysisk butik, men hvis du er i nærheden, er du velkommen til at besøge os.

GamingGadgets Sweden AB
Energigatan 4
434 37 Kungsbacka
Sweden

Dette er også adressen der bruges til forsendelser.